Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Χρόνια τώρα μας ρουφάει με μανία ένα «σύστημα»

Χρόνια τώρα μας ρουφάει με μανία ένα «σύστημα».
Ένα «σύστημα»  που μας καθηλώνει στους καναπέδες μας ως ανήμπορους να το αλλάξουμε και ένα «σύστημα» που πάντα φταίνε όλοι εκτός από εμάς για την ανεπάρκειά του.
Ένα «σύστημα» που με πάθος κατηγορούμε και με ορμή μας καταποντίζει.
Ένα «σύστημα» που όποιος από εμάς αρνείται ότι είναι κομμάτι του ίσως δεν μπορεί ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ να παραδεχτεί το έστω μικρό μερίδιο ευθύνης που όλοι φέρουμε απέναντι στη σημερινή ΠΟΛΥΔΙΑΦΗΜΙΣΜΕΝΗ κρίση που γέννησε το σύστημα…………. 
Κρίση πρωτίστως  κοινωνική και ηθική, παρά οικονομική.
Γιατί κανένας μας πλέον δεν σκέπτεται το εμείς, παρά μόνο το εγώ του.
Και από εκεί ξεκινάει σε μικροκλίμακα το πρόβλημαΚαι φτάνει να λέγεται ΔΝΤ και μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα….
Ψηφίζαμε εγωιστικά τόσα χρόνια και δεν θα μπορούσαμε παρά να εκλέξουμε εγωιστές εκπροσώπους….
Που έχοντας ψηφοφόρους με λάθος ατομικιστικά κίνητρα εκτραπήκαν από τα λειτουργήματα που είχαν να επιτελέσουν και επιδόθηκαν σε αυτά που όλοι μας λίγο έως πολύ ξέρουμε και υποθέτουμε……. όσο μας αφήνουν τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ
Μας «έμαθαν» να τους ψηφίζουμε για να μας βολέψουν με κάθε τρόπο και με την θετική μας απόκριση ή έστω συγκατάβαση στο πελατειακό σύστημα που θεμελίωσαν μας  έκαναν μέρος του «συστήματος» που τους βόλευε και σταδιακά συνένοχους στις κλεψιές, στα λαδώματα και στις βρωμιές τους….
…………. σαν την αλεπού με την κομμένη ουρά  του Αισώπου που ήθελε να κάνει και τις υπόλοιπες σαν και τα «μούτρα» της
Μας «έμαθαν» από μικρή ηλικία πως δεν προκόβει στη ζωή του ο εργατικός, ο έξυπνος και ο άξιος αλλά αυτός που τεμπελιάζει και πληρώνεται με πονηριές και όσο το δυνατόν λιγότερη παραγωγικότητα, έχει το «σωστό» βύσμα και ψηφίζει το «σωστό» κόμμα….
Μας πότισαν και μας τάισαν υπερκαταναλωτισμο μέσω των προτύπων ζωής διασήμων καλλιτεχνών και διαφημίσεων, δημιουργώντας μας πλασματικές ανάγκες υποκατάστατα των πραγματικών συναισθηματικών μας αναγκών (που συστηματικά στοχοποιούσαν), μας παρείχαν στη συνέχεια με περισσή ευκολία καταναλωτικά, κάρτες και διακοποδανεια μέσω των οποίων  υποθήκευσαν περιουσίες σε τράπεζες και μονάδες, επιμερίζοντας τον πλούτο άδικα και συσσωρευτικά.
Μας «ξανάμαθαν» πως αξία στη ζωή έχει πρωτίστως το χρήμα στη τσέπη μας  και όχι η αξιοκρατική και ομαλή ροη του μέσα στην οικονομία του συνόλου που σχετίζεται με την παραγωγικότητα και την αληθινή αξία πώλησης κάθε υπηρεσίας και προϊόντος.
ΜΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΕΛΟΙΕΣ ΨΕΥΔΑΞΙΕΣ ΜΑΣ ΠΟΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑΙΖΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ
……………μέσα σε αυτά να μας πείσουν και να περάσουν στο DNA μας την αξία μιας ψευδαξίας και να αλλοιώσουν την ανθρώπινη μας υπόσταση :
Ώστε να μην πονάει ο ένας τον άλλον,  να κλέβει ο ένας τον άλλο,  να εξαπατά ο ένας τον άλλο,  να μην νοιάζεται ο ένας τον άλλο,
να σκοτώνει ο ένας τον άλλο,  να καλύπτει ο ένας την ατιμία του άλλου….
ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ότι μας διέσπασαν σε κόμματα (και όχι μόνο) για να μαλώνουμε ποιος θα μας κυβερνούσε σωστότερα ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ…..
Έχουν πετύχει την διάσπαση και την αποχαύνωση μας περισσότερο ή λιγότερο ανάλογα με τα ερεθίσματα και την εξουσία που ο καθένας μας τους παραχώρησε πάνω του.
Η μάζα έχει τρομακτική δύναμη και αυτή τη δύναμη φοβούνται.
Φοβούνται μια κοινωνία ισόνομη, αυτάρκη και δίκαιη όπου οι νόμοι θα λειτουργούν εξίσου και θα είμαστε όλοι κοινωνοί μιας όμορφης και αξιοκρατικής πολιτείας.
ΙΣΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ τους ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΝΑ ΒΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΝΑΠΕ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΦΤΗΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΜΑΣ Η ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΥΠΟΥΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ τους…
…………… και συνοψίζεται στις φράσεις που όλοι μας είτε έχουμε ακούσει είτε έχουμε αρθρώσει…..
Δε βαριέσαι εμείς να είμαστε καλά
Και τι μπορώ εγώ να αλλάξω; Μπορώ να αλλάξω το σύστημα;;;
Ωχ βρε αδελφέ εγώ θα σώσω τον κόσμο;;;;;
Κοίτα εσύ να περνάς καλά τρώγομεν πίωμεν αύριο γαρ αποθνήσκομεν….
(Έλα που σε λίγο δε θα χουμε ούτε να τρώμε και δεν είναι υπερβολή…..)
ΑΣ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΣ  ΙΔΕΟΛΟΓΙKΕΣ και άλλες ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΟ ΣΤΟΧΟ :
*      ΝΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΟΛΟΤΕΛΑ ΕΜΑΣ, ΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ.
*      NA ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΩΣ ΑΠΕΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΗ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΛΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ
*      NA ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΔΑΦΟΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΩΣ ΧΩΡΑ
θα έχουμε κάνει το πρώτο δύσκολο βήμα…. Το δεύτερο;;;;;;; ίσως και ακόμη δυσκολότερο………….
θα είναι να ξανακοιτάξουμε ΒΑΘΙΑ μέσα μας και να αναθεωρήσουμε τις  ψευδαξίες που μας δηλητηριάζουν χρόνια τώρα, αντικαθιστώντας τες με αυτές που είχαν οι γιαγιάδες μας, που χωρίς κότερα, βίλες και στολίδια είχαν στα μάτια τους την ευτυχία της απλότητας και στις καρδιές τους όλο το χρυσάφι του κόσμου

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτο το κειμενο ειναι ανυπογραφο! Το εχουν ψηφισει οι Αγανακτισμενοι στην πλατεια σε καποια λαικη συνελευση; Υπαρχει καποια ομαδα συνταξης και επεξεργασιας κειμενου; Οι πλατειες ανα την Ελλαδα δεν ειναι πανηγυρι και αυτο πρεπει να κατανοησει ο κοσμος ωστε να κατεβει στην πλατεια. Οι πλατειες ειναι η αμεση δημοκρατια, ειναι μοιραζομαι τις ιδεες μου,οργανωνομαι. Η απλη παρουσια και οι συναυλιες δεν ειναι οργανωση. Χρειαζονται ομαδες εργασιες, θεματικες ομαδες (πχ ομαδα δικηγορων που θα στειλει εξωδικα σε βουλευτες του νομου προκειμενου να μην τολμησουν να ψηφισουν το Μεσοπροθεσμο). Επιπροσθετα, εχω να επισημανω δυο πραγματα σχετικα με την ομαδα στο facebook και το blog. 1. Η ομαδα στο facebook να γινει ανοιχτη και οχι "ζητηστε να γινετε μελος" και δευτερον στη στηλη "προτεινετε κι ας ειναι λαθος" ποιος ειναι ειδημων ωστε να κρινει αν οι προτασεις μας ειναι σωστες ή λανθασμενες; Προτασεις πρεπει να γινουν για την οργανωση της πλατειας και οχι για την πολιτικη ανατροπη και αυτο γιατι δεν ειμαστε ουτε οικονομολογοι ουτε πολιτικοι αναλυτες και καλουνται ολοι οι πολιτες ανεξαρτητως πολιτικων πεποιθησων, γεγονος που συνεπαγεται να ακουγονται λυσεις διαφορετικες. Εξαλλου αυτος ο διαλογος ειναι η δημοκρατια!!! Και κάτι τελευταιο σχετικα με το κειμενο.Εκφρασεις του τυπου "σηκωθειτε απο τον καναπε" δεν συναδουν με το σκοπο των συγκεντρωσεων. Θα ηταν προτιμοτερο να καλουμε τον κοσμο στην πλατεια με συνθημα: Αποφασιζουν για μας χωρις εμας! Ολα αυτα τα συνθηματα και τα πανο οφειλουν να αποφασιζονται στις λαικες συνελευσεις και οι συγκεντρωμενοι να ψηφιζουν με αναταση χεριων τις προτασεις και οχι να αναλαμβανει ενας ή δυο να κανει ενα πανο. Επισης, σκεφτειτε και το ενδεχομενο οι συγκεντρωσεις να μη γινονται στην πλατεια ΕΠΟΝ, ειναι κομβος και πηγαινοερχεται πολυς κοσμος. Η πλατεια λιγο πιο κατω, οπου εγινε και η Ανθοεκθεση (δεν γνωριζω πως ονομαζεται) ενδεικνυται περισσοτερο μιας και εχει χωρο να καθονται οι συγκεντρωμενοι, ειναι κεντρικα και δεν υπαρχει τοση κινηση ωστε ειναι δυνατον να ακουγονται προτασεις και να λαμβανονται αποφασεις. Ευχαριστω

pelarch είπε...

Το κείμενο δεν είναι ανυπόγραφο. Είναι προϊόν σκέψης και προβληματισμού μεμονωμένων ανθρώπων ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΠΡΟΙΟΝ ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ –κάτι που θα γινόταν σαφές με μια επικεφαλίδα η ένα υποσέλιδο-την οποία δεν είχαμε ακόμα όχι την τύχη αλλά την ικανότητα να διοργανώσουμε. Δεν υπογράφηκε ονομαστικά, αφού θεωρήθηκε ότι το περιεχόμενο του δεν είναι υβριστικό και προσβλητικό προς κανέναν και δεν ήταν απαραίτητη η ταυτοποίηση του με πρόσωπα. Δεν καταλαβαίνω την αγωνία σας για μια ομάδα σύνταξης και μια υπογραφή από τη στιγμή που εκφράζονται όπως είναι σαφές από το ύφος του κειμένου υποκειμενικές απόψεις –προβληματισμοί χωρίς διάθεση επιθετική ή κομματική προς πάσα κατεύθυνση. Επίσης το blog είναι ανοιχτό να αναρτούν προβληματισμούς όσοι το επιθυμούν χωρίς καν την υπόνοια ότι εκπροσωπούν ένα κίνημα, ένα κίνημα που χωρίς τις προσωπικές απόψεις του κάθε ένα μας δεν έχει ουσιαστικά ταυτότητα.
Δεν είπε κανείς πως οι συναυλίες και η απλή παρουσία είναι οργάνωση και αρκετή, αλλά αν δεν υπάρξει η απλή παρουσία τότε σίγουρα δε θα υπάρξει ο διάλογος και η άμεση δημοκρατία, που από τον τρόπο που υποστηρίζεται στη θεωρία και από τον τρόπο που επιτελείται στην πράξη, δυστυχώς κάθε άλλο παρά εφαρμόσιμη φαντάζει.
Ο τρόπος λοιπόν που εκφράζετε τις απόψεις σας με τις οποίες εγώ ο γραφών προσωπικά τόσο πολύ συμφωνώ πχ θεματικές ομάδες & ομάδες εργασίας, ομάδες σύνταξης κειμένων είναι λιγάκι εριστικός-δεν θεωρούμε πανηγυράκια τις συγκεντρώσεις στην πλατεία, αλλά την αρχή για μια κοινωνία -όπως λέει και το ΚΕΙΜΕΝΟ -όπου το ομαδικό πνεύμα θα φτιάξει έξω από μιζέριες και ωχαδερφισμούς, με εθελοντισμό και καλή διάθεση μια πιο όμορφη κοινωνία.
Δεν νομίζω ότι η άμεση δημοκρατία που όλοι μας τόσο πολύ επικροτούμε είναι κάτι εύκολα εφαρμόσιμο και αυτό φαίνεται και από τον τρόπο που μπορούν δυο άνθρωποι (και όχι περισσότεροι -εγχείρημα ακόμα δυσκολότερο) να κρατούν ένα επίπεδο σε μια συζήτηση. Πάντως υπάρχει μια σύγχυση για το αν τελικά υποστηρίζετε την άμεση δημοκρατία ή όχι. Ποιος λέει ότι μόνο οι οικονομολόγοι και οι δήθεν σπουδαγμένοι ειδήμονες έχουν δικαίωμα έκφρασης απόψεων;;;; Πολλές φορές οι βέλτιστες λύσεις είναι και οι πιο απλές (και όχι απλοϊκές), που και ένα μικρό παιδί θα μπορούσε να έχει σκεφτεί ….Θέλει καλλιέργεια κλίματος, συντονισμό και προσπάθεια ομαδική η άμεση δημοκρατία κάτι που τόσο καιρό αν ερχόσασταν στην πλατεία θα καταλαβαίνατε ότι δεν πρόλαβε να ευδοκιμήσει…
Η ιδέα περί εξωδίκου ακούστηκε σπασμωδικά σε πηγαδάκια στην πλατεία, αλλά δυστυχώς δεν έγινε λαϊκή συνέλευση και δεν μάθαμε την τύχη της και αν ήταν σύμφωνοι οι λίγοι συγκεντρωμένοι…. Θα θυμίσω για την ιστορία πως στην πλατεία έγινε και προσπάθεια ενημέρωσης –προβολής με παταγώδη αποτυχία και συγκρίνοντας τα δυο γεγονότα συναυλίας και προβολής αναρωτιέμαι γιατί η συναυλία έστω και στο όρθιο είχε περισσότερο κόσμο από την προβολή και τι θέλει τελικά ο «κόσμος»;;;;;; Όσον αφορά λοιπόν το γιατί ο κόσμος δεν βγαίνει στην πλατεία η άποψη που εκφράζει το κείμενο σαφώς είναι μια μερίδα ανθρώπων. Η άλλη μπορεί και να είναι αυτή που λέτε στο δικό σας ανυπόγραφο κείμενο -που καθόλου δεν πειράζει ότι είναι ανυπόγραφο γιατί σημασία έχει το νόημα των όσων λέτε και το ότι προκαλεί τη συζήτηση.

pelarch είπε...

Για τις δυο επισημάνσεις :
1 )Θα ενημερώσουμε την ομάδα του facebook -αν και εσείς θα μπορούσατε επίσης να το κάνετε- να αλλάξει το σημείο που επισημάνατε…….. Γιατί δεν ζητάτε να γίνετε συνδιαχειριστης στην ομάδα για να ακούγονται οι απόψεις σας αμεσότερα;;;;
2) Όλοι μας…….. Ευχαριστούμε για τα σχόλια-αυτό είναι το νόημα του πρότεινε και ας είναι λάθος-να πεις την γνώμη σου όχι για να κριθεί, αλλά για να δώσεις ιδέες και φυσικά όπως κάνατε και τώρα να κρίνετε εσείς, αλλά και ο καθένας έτσι ώστε να υπάρχει κάποια εξελιξιμότητα στο κίνημα.
Όσο για τον τόπο της συγκέντρωσης , για την ιδέα να γίνει κάπου αλλού που να υπάρχει δυνατότητα καθισμάτων, καμιά αντίρρηση. Έχει ήδη συζητηθεί και ενδέχεται να υλοποιηθεί. Η παρουσία σας στα «πανηγυρακια» όμως είναι απαραίτητη, γιατί η μετάθεση ιδεών σε ένα blog και η μεταγενέστερη υλοποίηση ή μη υλοποίηση τους δεν θα είναι δική σας «ευθύνη» ή «επιτυχία», «ανευθυνότητα» ή «αποτυχία». Προς αποφυγή παρανοήσεων εδώ δεν μοιράζουμε ούτε δάφνες ούτε ευθύνες και οι παραπάνω λέξεις χρησιμοποιήθηκαν αλληγορικά για να εκφράσουν τον φόβο στο να αναλαμβάνει κάποιος πρωτοβουλίες και τη μετατόπιση ευθυνών, ασθένεια του 21ου αιώνα.
Υπάρχει ένας λανθάνων αρνητισμός όσον αφορά το κείμενο από τη μεριά σας, κείμενο που κάθε άλλο παρά να προκαλέσει αρνητισμό στόχευε. Το κείμενο έχει καθαρά ενωτική διάθεση και - εκτός του να σηκωθούμε και όχι σηκωθείτε από τον καναπέ σημειώνει με κεφαλαία:
ΑΣ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙKΕΣ και άλλες ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΟ ΣΤΟΧΟ :
ΝΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΟΛΟΤΕΛΑ ΕΜΑΣ, ΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ.
NA ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΩΣ ΑΠΕΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΗ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΛΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ
NA ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΔΑΦΟΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΩΣ ΧΩΡΑ

pelarch είπε...

Αν και αυτά δε σας είναι αρκετά ,τότε υπάρχει μια υπόνοια ότι θέλετε να κάνετε αντίλογο για τον αντίλογο και ακόμα σε αυτήν την κρίσιμη στιγμή που διέρχεται η χώρα -συγχωρέστε μου την έκφραση-κοιτάτε το δάκτυλο που σας δείχνει το φεγγάρι & βλέπετε το δέντρο ενώ σας δείχνουν το δάσος…. Δεν είναι δυνατόν να διορθώνετε μεμονωμένη φρασεολογία ενός κειμένου, αντί να προωθείτε τις απόψεις και τους προβληματισμούς που φαίνεται ότι έχετε , ίσως με ένα επιπλέον κείμενο αυτόνομο και όχι απαντητικό, αναλαμβάνοντας ένα ρόλο πιο ενεργητικό και όχι διορθωτικό.
Όσο για τα συνθήματα πολύ θα ήθελα και με τη βοήθεια σας να κάνουμε μια συνέλευση και γιατί όχι με συντονιστή εσάς με θεματολογία που να αποφασίζει ακόμα και το ύφος συνθημάτων. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων το σηκωθούμε από τους καναπέδες δεν ήταν σύνθημα, αλλά μέρος λόγου ενός κειμένου και όχι η ουσία του. Και εγώ ευχαριστώ και περιμένω τη συνεργασία σας .

Ανώνυμος είπε...

Είναι προφανες ότι δεν εχετε καταλάβει ούτε στο ελάχιστό τι ακριβώς εννοούσα στο σχόλιο μου. Ίσως να είναι δικό μου σφάλμα που δεν ανέλυσα τόσο διεξοδικά τις απόψεις μου όπως εσεις. Σχετικά με τη στήλη για τις προτάσεις η ερωτηση μου "ποιος ειναι ειδημων ωστε να κρινει αν οι προτασεις μας ειναι σωστες ή λανθασμενες;" δεν υπονοούσε ότι οφείλει να οργανωθεί ομάδα αποτελουμενη απο ειδημονες και ανθρωπους μορφωμενους ωστε να κρινει τις προτασεις. Απλώς εννοώ ότι καμια προταση δεν είναι δυνατόν να κρινεται ως λανθασμένη για τον λόγω ότι είναι απλώς μια πρόταση που καθενας εχει δικαίωμα να εκφράσει. Οι προτάσεις πρώτα πρέπει να κατατεθουν απο απλους ανθρώπους χαμηλου οικονομικου και μορφωτικου επιπεδου, γιατι αυτοί αναμφισβήτητα πλήττονται πρώτοι από τα μέτρα που ήδη ισχύουν και είναι αγανακτισμένοι πολύ πριν κάνουν την εμφάνιση τους οι "αγανακτισμένοι". Αυτοί λοιπόν οι συμπολίτες μας και πολλοί άλλοι νέοι, ανεργοι, προβήματισμενοι ισως δεν τολμήσουν να εκφερουν άποψη και να αναλάβουν πρωτοβουλία όταν υπάρχουν εκφράσεις του τυπου "κι ας είναι λάθος" καθως θα υπάρχει η σκέψη "κι αν αυτο που προτεινω ειναι λάθος;". Θεωρώ ότι έχει γίνει κατανοητό τωρα για ποιο λόγο εγινε η συγκεκριμενη επισημανση. Θα μπορούσε η στήλη να ονομαζεται απλως "Προτάσεις". Ας περασουμε και στο κείμενο. Δεν διαφωνω σε τίποτα με τις απόψεις σας. Δεν υπηρχε κανενας σκοπος εκ μερους μου για προσωπικη επίθεση. Δεν θα ηταν και δυνατον τη στιγμη που δεν σας γνωριζω προσωπικα και οπως προανεφερα δεν διαφωνω με τις αποψεις που διατυπωνονται. Απλώς διαφωνώ στον τρόπο με τον οποιο διατυπώνονται. Είναι ένα κείμενο στην αρχική σελίδα ενος blog, ενος blog των αγανακτισμενων της πόλης μας που καλεί σε συγκεντρωση τους συμπολιτες μας και τίθεται το ερωτημα πως είναι δυνατόν ο κόσμος ο οποιος κατηγορειται ότι αποχαυνωνεται, οτι χειραγωγειται, ότι βολεται να κατεβει στο δρόμο νιώθοντας ένοχος. Προσωπικά μου προκληθηκε αυτό το συναίσθημα καθως λίγο πολύ όλοι μας διαιωνίζαμε την κατασταση του βολεματος και του ωχαδερφισμου. Το κείμενο αυτό, στο οποίο είναι ευδιακριτο το πάθος σας και η αγωνια σας για την τυχη της χωρας μας θα μπορουσε να είναι μια πολυ ενδιαφερουσα αναρτηση στο προσωπικο σας blog. Ένα κειμενο που προσκλαλει τον κόσμο στη συγκεντρωση θα μπορουσε να ειναι πιο λίτο, περιεκτικο και χωρις υπερβολες. Την καληνυχτα μου

pelarch είπε...

1.Το κ ας είναι λάθος είναι σχήμα λόγου που αφορά στην δυσκολία κάποιων ανθρώπων να εκφράσουν γνώμη επειδή φοβούνται μήπως και είναι λάθος.
Αυτοί λοιπόν οι συμπολίτες μας και πολλοί άλλοι νέοι, άνεργοι, προβληματισμένοι ίσως δεν τολμήσουν να εκφέρουν άποψη και να αναλάβουν πρωτοβουλία όταν υπάρχουν εκφράσεις του τύπου "κι ας είναι λάθος" καθώς θα υπάρχει η σκέψη "κι αν αυτό που προτείνω είναι λάθος;"-------------------ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΔΗΛΑΔΗ
2. Δεν εξέλαβα την επίθεση ως προσωπική. Όσο για την διαφωνία σας με τον τρόπο έκφρασης μου για αυτό λέγεται προσωπικό ύφος. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είμαστε όλοι πανομοιότυποι να εκφραζόμαστε και να σκεπτόμαστε με τον ίδιο τρόπο. Δεν είχα σκοπό να δημιουργήσω πάντως ενοχές περισσότερες από όσες σε εμένα, τόσες όσες χρειάζονται για την αυτοβελτίωση μου και των υπολοίπων αν πήραν κάποιο μήνυμα από το κείμενο-χαίρομαι που σας προκλήθηκε αυτό το συναίσθημα γιατί λίγο έως πολύ αυτό ήθελα να πω: ότι οι 300 δεν είναι οι μόνοι που αμάρτησαν, ίσως αμαρτήσανε λίγο περισσότερο ως πιο εκτεθειμένοι στα πολλά δις. Θεώρησα ότι αυτό το blog πέρα από των υπολοίπων πολιτών αυτής της χώρας την άποψη χωράει και τη δική μου. Το μόνο που μπορώ να κάνω για να γίνει πιο λιτό το κάλεσμα είναι να το βγάλω από το υπόλοιπο κείμενο, αν αυτό σας ικανοποιεί. Την καλημέρα μου